Консультування

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

СОЦІАЛЬНОЇ ПОСЛУГИ

Авдіївський міський центр соціальних служб

 для сім’ї дітей та молоді
м. Авдіївка, вул. Молодіжна, буд.7, 2 поверх
електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Тел.: +380500735272

Графік роботи: понеділок– четвер 8:00 -17:00, перерва з 12:00 -    12: 45; п’ятниця 8:00 -15:45, перерва з 12:00 -12:45

Назва соціальної послуги: Консультування

Зміст соціальної послуги:

Комплекс заходів, що здійснюються протягом строку, необхідного для виходу зі складної життєвої ситуації та адаптації особи, сім’ї до нових умов соціального середовища, спрямованих на усунення/пристосування обмежень життєдіяльності, підтримку соціальної незалежності, збереження та продовження соціальної активності особи, сім’ї. Зміст, обсяг та особливості соціальної послуги для кожного отримувача соціальної послуги визначаються індивідуально залежно від ступеня індивідуальної потреби отримувача соціальної послуги та зазначаються в індивідуальному плані.

Форма надання соціальної послуги:

Коротко-, середньо- та тривале консультування, разове кризове консультування, вуличне консультування.

Термін надання соціальної послуги:

Соціальна послуга може надаватись разово, короткостроково, періодично, довгостроково. Строки надання соціальної послуги узгоджуються з отримувачем соціальної послуги та/або його законним представником після визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги та зазначаються у договорі про надання соціальної послуги.

Соціальні групи:

Особа, сім’я, група осіб, яка через складні життєві обставини, спричинені інвалідністю, віком, станом здоров’я, соціальним становищем, бездомністю, відбуванням покарання у виді обмеження або позбавлення волі на певний строк тощо , потребує соціальної послуги консультування.

Умови надання соціальної послуги:

Безоплатно

Підстави, необхідні для отримання послуги:

- при коротко-, середньо- та тривалому консультуванні - звернення (заява) потенційного отримувача соціальної послуги або його законного представника до суб’єкта;

- при разовому кризовому консультуванні - безпосереднє звернення отримувача соціальної послуги або його законного представника до надавача соціальної послуги, у тому числі за допомогою засобів зв’язку (телефону, електронної пошти, скайпу тощо);

- при вуличному консультуванні - виявлення під час соціального патрулювання закритих щодо контактування соціальних груп чи осіб, з’ясування ситуації та проблемних питань за їхнім запитом.

Правові підстави для надання соціальної послуги:

 Державний стандарт соціальної послуги консультування, затверджений наказом Міністерства соціальної політики України  від 02.07.2015  №678 «Про затвердження Державного стандарту соціальної послуги консультування».

Підстави для відмови у наданні соціальної послуги:

Суб’єкт, що надає соціальну послугу, може відмовити отримувачеві соціальної послуги в її наданні, якщо за наявних ресурсів він не здатний задовольнити індивідуальні потреби отримувача соціальної послуги (відсутність кваліфікованих спеціалістів, матеріальної бази, вільних місць у суб’єкта, що надає соціальну послугу, наявність в отримувача соціальної послуги розладу психіки та/або поведінки, стану гострого алкогольного та/або наркотичного сп’яніння, ознак гострого захворювання).