«Сенсорна інтеграція»

14 лютого 2018 року  на базі дошкільного закладу освітив № 8 «Малюк»  було проведено методичне об’єднання логопедів та вихователів логопедичних груп на тему «Сенсорна інтеграція». В засіданні приймали участь вихователі – методисти та вихователі спеціальних груп дошкільних закладів міста.

Порушення мовлення, обмеженість мовного спілкування можуть негативно впливати на формування особистості. Значення логопедії полягає в тому, щоб допомогти дитині виправити мовні порушення, тим самим забезпечити повноцінний, всебічний розвиток. Тому необхідно здійснювати корекційну роботу за певними напрямками, використовуючи ефективні методи та прийоми. Необхідно зазначити, що успіх корекційної роботи з дітьми дошкільного віку з вадами мовлення залежить від наступності у роботі педагогічного колективу: дефектолога, психолога, вихователя, музичного керівника.

На початку зустрічі вихователь – методист Антоніна Дубініна познайомила учасників з темою заходу і планом роботи засідання. Цікавою та корисною була техніка на зняття емоційного напруження, яку провела практичний психолог дошкільного закладу Олена Смаль.

Своїми теоретичними та практичними знаннями з даної теми поділилась вчитель – логопед Ірина Безугла, вона вміло використала елементи степ-аеробіки в роботі над складовою структурою слова, показала різні форми роботи з дітьми, що стимулюють мовленнєву активність дітей.

Ольга Маковік, вихователь мовної групи, провела елемент заняття з використанням сенсорно-інтегративної артикуляційної гімнастики. Під час відкритого показу занять присутніх зацікавив  прийом використання артикуляційної гімнастики для тренування м'язів мовного апарату «Млинці», який провела Людмила Нагорна, вчитель-логопед дошкільного закладу № 8.

Крім того, різноманітність завдань інтерактивного характеру, художнє слово, український фольклор сприяли розкриттю творчих здібностей дітей.

По закінченню семінару учасники із задоволенням поділилися своїми враженнями, обмінялися досвідом, обговорили важливі питання формування практичних мовленнєвих навичок, висловили позитивні враження про доцільність використання на занятті цікавих методів та прийомів.

За інформацією відділу освіти