Наступність між дошкільною та початковою ланками освіти в рамках впровадження концепції «Нова українська школа»

Вкрай важливо зробити безболісним для дитини перехід від однієї вікової сходинки до наступної, максимально зблизити умови розвитку, виховання та навчання старших дошкільників і молодших школярів. Саме ці питання були обговорені педагогами міста під час проведення семінару-практикуму «Наступність між дошкільною та початковою ланками освіти в рамках впровадження концепції «Нова українська школа»», який відбувся на базі дошкільного закладу освіти № 8 «Малюк». На семінарі були присутні методисти відділу освіти дошкільного та початкового навчання, вихователі дошкільних навчальних закладів та вчителі початкових класів. Методист закладу Антоніна Дубиніна у своїй доповіді розкрила теоретичні засади загальної моделі забезпечення та досягнення наступності між дошкільною та початковою ланкою в умовах реформування освіти.

Педагоги дошкільного закладу «Малюк» продемонстрували присутнім педагогам фрагменти занять за освітньою оновленою програмою для дітей старшого дошкільного віку  «Впевнений старт» і практичні вправи, спрямовані на розвиток пізнавальної, емоційно-вольової сфери з урахуванням психологічної особливості дошкільнят, мовленнєвого розвитку, вміння знаходити творчий підхід під час виконання завдань.

Наприкінці зустрічі усі присутні мали можливість поділитись враженнями від заходу і прийшли до висновку, що усі форми роботи з наступності створюють загальний сприятливий фон для розвитку дітей як у дошкільному закладі, так і в початковій школі, а пошук нових підходів до цього питання сприяє успішному розв’язанню завдань безперервної освіти.

За інформацією відділу освіти