Творчий педагог – творча дитина

10 жовтня 2019 року на базі відділу освіти відбувся семінар - практикум для вихователів закладів дошкільної освіти м. Авдіївка на тему: «Творчий педагог – творча дитина».

Учасників семінару – практикуму привітала директор НМЦ відділу освіти Олена Фень, вона підкреслила, що розвиток творчої особистості дошкільника - одне з пріоритетних завдань дошкільної освіти і побажала плідної праці.

Методист НМЦ з дошкільної освіти Ольга Панова зазначила, що тільки творчий педагог може виховувати творчу особистість, тому на сучасному етапі найбільш актуальним завданням є розвиток творчого потенціалу, вдосконалення професійної майстерності педагога сучасного дошкільного закладу.

Головною метою заходу було вдосконалення теоретичних знань і практичних навичок вихователів.

Педагоги дошкільного навчального закладу № 3 «Чебурашка» поділились своїм досвідом створення таких умов для дитячої художньо-зображувальної діяльності, які будуть сприяти розвитку фантазії, творчості, художнього смаку і ознайомили колег з інноваційною методикою малювання за допомогою вовни.

Пробудженню інтересу дошкільників до творчості сприяє використання нетрадиційних технік малювання. Техніку малювання шоколадом під назвою «Шоколадні візерунки» запропонували педагоги дошкільного закладу № 8 «Малюк».

Театралізована діяльність також сприяє розвитку творчих здібностей дітей. Зміст роботи з дітьми спрямований не тільки на знайомство з текстом твору, а й засобами його подання: міміка, жести, рухи, драматизація казок, виготовлення декорацій, ляльок. Свої напрацювання з виготовлення іграшок із солоного тіста продемонстрували педагоги дошкільного навчального закладу № 7 «Теремок».

Велику роль у вихованні маленького українця відіграє українська народна іграшка. Все, що потрібно для її виготовлення є навколо нас: це еко-матеріали, клаптики тканини, ґудзики, стрічки. Опанувати техніку створення еко-ляльки допомогли колегам педагоги дошкільного закладу № 11 «Дзвіночок».

Всі учасники семінару-практикуму виявили активність, демонстрували теоретичні знання та практичні вміння, що дало можливість напрацювати колективне вивчення, апробацію різноманітних технологій, пошук форм та методів розвитку творчості дітей дошкільного віку. Зустріч сприяла пізнанню нових знань, обміну досвідом та продуктивному педагогічному спілкуванню.

За інформацією відділу освіти