Про права споживача на отримання товару з обмінного фонду

Шановні споживачі!

Ви маєте право під час гарантійного ремонту (обслуговування) побутової техніки отримати з обмінного фонду відповідний товар.

Згідно ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів», на письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі. Для цього продавець або виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача) зобов'язані створювати (мати) обмінний фонд товарів. 

Детальніше...

Про захист прав споживачів

Основні права споживачів, а також механізми їх захисту встановлено Законом України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 № 1023-XII. Відповідно до статті  4 цього Закону споживач під час придбання, замовлення або використання продукції на території України має право на: належну якість та безпеку продукції; необхідну, доступну, достовірну та своєчасну інформацію про неї тощо.

Детальніше...

Захист прав споживача при купівлі товару через інтернет-магазин

Інтернет-магазини стають все більш популярними.  Адже сьогодні кожен хоч раз купував товар через інтернет-магазин. Однак товари є часто неякісні та виходять з ладу, або ж мають явні недоліки при отриманні.

Права споживача при купівлі товару через інтернет-магазин регулюються статтею 13 Закону України «Про захист прав споживачів».

Детальніше...

Купуючи технічно складні побутові товари, що підлягають гарантійному ремонту, обов’язково вимагайте чек!

Реалізація технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту, повинна здійснюватися з використанням реєстраторів розрахункових операцій (далі - РРО), а простіше касових апаратів.

Детальніше...

Постанова КМУ "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів"

Кабінет Міністрів України; Постанова від 19.03.1994 № 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів"

Щодо обов’язку продавців видавати розрахункові документи встановленої форми при реалізації побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту

Згідно з ч.11 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів», у разі виявлення недоліків у товарі, вимоги споживача щодо технічно складних побутових товарів розглядаються після пред’явлення споживачем розрахункового документа, передбаченого Законом України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» та технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.

Звертаємо увагу споживачів на необхідність вимагати від продавця (суб’єкта господарювання) видачі розрахункового документу встановленої форми при купівлі технічно складних побутових товарів.

Детальніше...

Шановні споживачі, звертайте увагу на строк придатності продуктів харчування!

Для продукції, споживчі властивості якої можуть з часом погіршуватися і становити небезпеку для життя, здоров'я, майна споживачів і навколишнього природного середовища, встановлюється строк придатності, який зазначається на етикетках, упаковці або в інших документах, що додаються до неї при продажу, і який вважається гарантійним строком.

Строк придатності обчислюється починаючи від дати виготовлення, яка також зазначається на етикетці або в інших документах, і визначається або часом, протягом якого товар є придатним для використання, або датою, до настання якої товар є придатним для використання.

Детальніше...

Що робити споживачу, якщо ціни на ціннику і в чекові не співпадають?

Частиною 1 статті 15 Закону України «Про захист прав споживачів» (далі - Закон) передбачено право споживача на отримання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію, що забезпечує можливість її свідомого і компетентного вибору. Інформація повинна бути надана споживачеві до придбання ним товару чи замовлення роботи (послуги).

Інформація про продукцію, в тому числі, повинна містити дані про ціну (тариф), умови та правила придбання продукції.

Детальніше...