На період карантину YASNO рекомендує клієнтам віддавати перевагу дистанційним сервісам

У зв’язку з оголошенням карантину в Україні постачальник електроенергії та енергоефективних рішень YASNO звернувся до клієнтів з проханням вирішувати більшість питань за допомогою дистанційних сервісів.

«Дистанційні сервіси допомагають зберігати час, кошти, спокій та здоров’я, особливо, якщо мова йде про карантин. Ми піклуємося про наших клієнтів та створили достатньо можливостей для того, щоб вирішувати питання з постачання електроенергії та енергоефективності дистанційно за пару хвилин без черг та зайвих поїздок», – сказав директор YASNO в Донецькій області Олександр Северін.

Розрахуватися за електроенергію без комісії або передати показання лічильників, отримати консультації та замовити енергоефективні товари можна:

  • через Особистий кабінет на сайті http://yasno.com.ua;   
  • у приватних повідомленнях нашої Facebook-сторінки;
  • електронною поштою: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.;  
  • телефоном за номерами (095/067) 65 26 000, (0629) 52 60 00.

Довідка:

YASNO – постачальник електроенергії, рішень з енергоефективності та для електромобілів, що надає послуги для 3,5 мільйонів українських сімей та юридичних клієнтів у Києві, Дніпропетровській та Донецькій областях. YASNO прагне забезпечити клієнтам сервіс європейського рівня, запроваджує онлайн-сервіси для обслуговування клієнтів. Для зменшення витрат клієнтів на енергію постачальник пропонує енергоефективні набори, розумне освітлення, сонячні дахи, системи зберігання енергії, послуги енергоаудиту, енергосервісу та енергоменеджменту. Електроавтомобілісти можуть замовити в YASNO зарядні станції для встановлення вдома або в офісі та отримувати додатковий дохід.