Інформація про надходження та використання коштів міського бюджету м. Авдіївка

08 квітня 2019 року

За період з 01.04.2019 по 05.04.2019 до загального фонду міського бюджету надійшло доходів у сумі 5424,5 тис.грн., у т.ч. податку на доходи фізичних осіб – 4462,9 тис.грн., акцизного податку – 65,7 тис.грн., місцевих податків та зборів – 102,1 тис.грн., адміністративних штрафів, зборів та платежів – 14,9 тис.грн., плати за договорами особистого строкового сервітуту – 0,5 тис.грн., міжбюджетних трансфертів – 778,4 тис.грн., в тому числі:

- освітня субвенція з державного бюджету – 675,3 тис.грн.;

- субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 0,3 тис.грн.;

- субвенція з місцевого бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа" за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 37,1 тис.грн.;

- субвенція на лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет за рахунок субвенції з державного бюджету – 43,1 тис.грн.;

- субвенція на медичне обслуговування внутрішньо переміщених осіб за рахунок субвенції з державного бюджету – 22,6 тис.грн.

Профінансовано за період з 01.04.2019 по 05.04.2019 за рахунок загального фонду міського бюджету видатків на суму 118,9 тис.грн., а саме:

- по захищеним видаткам – 56,3 тис.грн., у тому числі: оплата праці (відпускні) з нарахуванням за квітень – 44,1 тис.грн., надання соціальних гарантій особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, особам, які потребують сторонньої допомоги – 12,2 тис.грн.

- по іншим видаткам – 62,6 тис.грн., у тому числі: оплата послуг з ремонту медичного обладнання, заправки картриджів, послуг з цілодобового спостереження за системою пожежної сигналізації в ЗОШ і ДНЗ міста, послуг автомобільного транспорту, видатки на відрядження, придбання архівних коробів, сантехнічних матеріалів для відновлення водопостачання в ДНЗ.

Фінансове управління військово-цивільної
адміністрації міста Авдіївка Донецької області