Покровська об’єднана державна податкова інспекція інформує

Покровська ОДПІ запрошує на семінар за участі фахівців

Нарада з представниками бізнесу міста з питань дотримання вимог законодавства про працю

Ясинуватсько-Авдіївське відділення Покровської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області повідомляє, що днями в приміщенні військово-цивільної адміністрації міста Авдіївка Донецької області за участю кваліфікованих представників: фіскальної служби та управління з питань праці Головного управління Держпраці у Донецькій області було проведено нараду з суб’єктами господарювання міста Авдіївка з питань дотримання вимог законодавства про працю.

 Метою заходу стало стимулювання підприємницьких ініціатив у легалізації праці найманих робітників, інформування щодо порядку оформлення найманих працівників, ставок і строків сплати податків.

 Захід відкрив керівник військово-цивільної адміністрації міста Авдіївка Донецької області, полковник Малихін Павло Володимирович, який проінформував присутніх про унікальну можливість участі у нараді з питань дотримання вимог законодавства про працю та наголосив на готовність фахівців фіскальної служби та управління з питань праці надати допомогу з цього питання.

 На заході висвітлювались питання забезпечення дотримання законодавства з питань праці та заробітної плати, адміністративна та фінансова відповідальність за порушення вимог законодавства України про працю та переваги легальної праці.

 Відвідувачам заходу у ході нараді була надана інформація щодо порядку оформлення найманих працівників, ставок та строків сплати податків, а також фінансової та адміністративної відповідальності за порушення трудового законодавства.

 На питання, які виникали у відвідувачів заходу відповідали представники фіскальної служби та управління з питань праці, були надані відповіді та роз’яснення на запитання присутніх стосовно виконання вимог законодавства України про працю, а також попереджено суб’єктів господарювання щодо необхідності оформлення трудових відносин та обов’язкового дотримання норм законодавства.

 

Чи має право суб’єкт господарювання подавати звітність в електронному вигляді після внесення запису про припинення діяльності до ЄДР?

Покровська ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області нагадує, що відповідно до п. 97.1 ст. 97 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) під ліквідацією платника податків розуміється ліквідація платника податків як юридичної особи або державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи чи реєстрація у відповідному уповноваженому органі припинення незалежної професійної діяльності фізичної особи (якщо така реєстрація була умовою ведення незалежної професійної діяльності), внаслідок якої відбувається закриття їх рахунків та/або втрата їх статусу як платника податків відповідно до законодавства.

Відповідно до абзаців другого та третього п. 177.11 ст. 177 ПКУ фізичні особи, стосовно яких проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця за її рішенням, подають податкову декларацію за останній базовий податковий (звітний) період, в якій відображаються виключно доходи від проведення підприємницької діяльності, протягом 30 календарних днів з дня проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності.

Подання документів засобами електронного зв’язку в електронній формі здійснюється платниками податків відповідно до норм законів України від 22 травня 2003 року № 851-ІV «Про електронні документи та електронний документообіг» та № 852-ІV «Про електронний цифровий підпис», Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557 (далі – Порядок) та договору про визнання електронних документів,до якого юридичні особи, самозайняті особи, податкові агенти, контролюючі органи, органи державної влади, органи місцевого самоврядування для набуття статусу суб’єкта електронного документообігу (далі – СЕД) приєднуються на підставі заяви про приєднання до договору про визнання електронних документів (розділ ІІІ Порядку).

Фізичні особи, які не є самозайнятими особами, автоматично вважаються СЕД та мають право подавати електронні документи до контролюючихорганів виключно з використанням електронного цифрового підпису (п. 1 розділу ІІІ Порядку).

Відповідно до п. 3 розділу ІІ Порядку платник створює електронні документи у строки та відповідно до порядку, що визначені законодавством для відповідних документів в електронному та паперовому вигляді, із зазначенням всіх обов’язкових реквізитів та з використанням надійного засобу ЕЦП, керуючись цим Порядком, а також Договором про визнання електронних документів (крім фізичних осіб, які не є самозайнятими особами).

Пунктом 14 розд ІІІ Порядку дія Договору про визнання електронних документів та пов’язаних з ним повідомлень про надання інформації щодо електронного цифрового підпису припиняється, зокрема, після отримання інформації з Єдиного державного реєстру про державну реєстрацію припинення юридичної особи або за наявності в Реєстрі самозайнятих осіб інформації про зняття з обліку самозайнятої особи, як платника податків в контролюючому органі.

 

ДО УВАГИ ПЛАТНИКІВ ПДВ: «ГАРЯЧІ» ТЕЛЕФОННІ ЛІНІЇ «РЕЄСТРАЦІЯ В ЄРПН»!

Головним управлінням ДФС у Донецькій області запроваджено тимчасові (до 30 грудня 2018 року) «гарячі» телефонні лінії «Реєстрація в ЄРПН» для надання платникам ПДВ інформаційно-консультаційних послуг з питань реєстрація податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

 

Телефони «гарячих» телефонних одноканальних ліній

Територія обслуговування «гарячої» телефонної лінії

Номер телефону «гарячої» лінії

Донецька область (ГУ ДФС у Донецькій області)

(097) 1015977

м. Бахмут, Бахмутський район (Бахмутське управління ГУ ДФС у Донецькій області)

(06274) 4-60-12

(06274) 4-60-11

м. Костянтинівка, Костянтинівський район (Костянтинівсько-Дружківське управління ГУ ДФС у Донецькій області)

(06272) 2-84-82

м. Дружківка (Костянтинівсько-Дружківське управління ГУ ДФС у Донецькій області)

(06267) 4-57-39

м. Краматорськ (Краматорське управління ГУ ДФС у Донецькій області)

(06264) 3-58-30

(06264) 5-95-63

(0626) 44-25-42

м. Покровськ, м. Мирноград, м. Новогродівка, м. Селидове, Покровський район (Покровсько-Добропільське управління ГУ ДФС у Донецькій області)

(06239) 2-35-99

м. Добропілля, Добропільський, Олександрівський райони (Покровсько-Добропільське управління ГУ ДФС у Донецькій області)

(06277) 2-88-65

м. Маріуполь (Маріупольське управління ГУ ДФС у Донецькій області)

(095) 3836562

(098) 1244750

м. Слов’янськ, м. Лиман, Слов’янський, Лиманський райони (Слов’янське управління ГУ ДФС у Донецькій області)

(06262) 3-30-26

(0626) 62-13-36

Волноваський район (Волновасько-Мангушське управління ГУ ДФС у Донецькій області)

(06244) 4-21-26

Мангушський, Нікольський райони (Волновасько-Мангушське управління ГУ ДФС у Донецькій області)

(06297) 2-43-70

Мар’їнський район (Мар’їнське управління ГУ ДФС у Донецькій області)

(06278) 3-36-48

 

м. Вугледар, Великоновосілківський район, (Мар’їнське управління ГУ ДФС у Донецькій області)

(06273) 6-42-55

 

Графік роботи «гарячих» телефонних ліній:

понеділок – четвер

з 9 год. 00 хв. до 17 год. 30 хв.

перерва в роботі – з 13 год. 00 хв. до 13 год. 45 хв.

п’ятниця

з 9 год. 00 хв. до 16 год. 00 хв.

перерва в роботі – з 13 год. 00 хв. до 13 год. 45 хв.

 

в неробочі дні «гарячі» телефонні лінії не працюють

 

Переміщення товарних вантажів

Головне управління ДФС у Донецькій області нагадує платникам податків, що з питань щодо переміщення товарних платежів через контрольні пункти в’їзду або виїзду зони проведення АТО, що належать до компетенції органів Державної фіскальної служби України, можна звернутись з 9 до 18 годин за телефонами «гарячої лінії»: 0993683346 або 0507068055.