«Електронні сервіси» органів виконавчої влади

Мінекономрозвитку на виконання вимог Закону України “Про адміністративні послуги” та інших нормативно-правових актів забезпечує функціонування Єдиного державного порталу адміністративних послуг (my.gov.ua) та проводить роботи з його модернізації і розширення функціональних можливостей.

На сьогодні на Єдиному державному порталі адміністративних послуг (далі – Портал) розміщено інформацію щодо:

- майже 1000 адміністративних послуг: електронні форми заяв у форматі doc та pdf, які можливо завантажити, перелік документів, необхідний для їх отримання, місце та способи отримання, нормативно-правові акти, якими регулюється надання послуг тощо;

- 44 органів влади та понад 750 центрів надання адміністративних послуг (їх адреси, порядок роботи та посилання на веб-сайти).

Зазначене представлення забезпечує I-ІІ базовий рівень надання послуг, визначений Стратегією реформування державного управління України на 2016-2020 роки (розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.06.2016 №474) (далі ‒ Стратегія).

Для зручності користувачів на Порталі розміщено відеоінструкції щодо реєстрація персонального кабінету, використання сервісів Порталу, замовлення послуг з ліцензування зовнішньоекономічної діяльності та оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним носієм.

Створено версію Порталу для людей з порушенням зору.

Користувач на сьогодні має можливість замовити та отримати в електронному вигляді 34 адміністративні послуги (за повним циклом, IV базовий рівень надання послуг, визначений Стратегією), а саме послуги Мінекономрозвитку (15 послуг), ДАБІ (14 послуг), Держгеокадастру (1 послуга), Мінприроди (1 послуга), Держкомтелерадіо (1 послуга), Мінсоцполітики (1 послуга), Нацкомфінпослуг (комплексна послуга, яка надається в 11 сферах діяльності та 64 підсферах страхування), а також записатись за допомогою електронної черги на прийом для отримання паспорта громадянина України та паспорта для виїзду закордон (10 послуг).

Також, на Порталі створено посилання на 30 послуг, які надаються в електронному вигляді на інших інформаційних ресурсах, а саме ресурси Мін’юсту (14 послуг), Держгеокадастру (6 послуг), Державної служби з надзвичайних ситуацій (6 послуг), Пенсійного фонду (2 послуги), Державної фіскальної служби (1 послуга) та Мінсоцполітики (1 послуга).

 

Електронні сервіси Міністерства юстиції України 

https://kap.minjust.gov.ua

  • Отримання документів з державних реєстрів Міністерства юстиції України в режимі on-line
  • Реєстраційні дії у державних реєстрах України в електронному вигляді
  • Пошук інформації у державних реєстрах України

 

ОН-Лайн Будинок Юстиції  

https://online.minjust.gov.ua/

1. Отримати повторні документи про державну реєстрацію актів цивільного стану: свідоцтва про народження, шлюб, розірвання шлюбу, смерть, зміну імені, а також відповідні витяги з Державного реєстру актів цивільного стану громадян;

2. Здійснити державну реєстрацію громадської організації, зі статусом юридичної особи.

 

Електронні адміністративні послуги Міністерства екології та природних ресурсів України 

 http://e-eco.gov.ua

Реєстрація декларації про відходи

 

Електронні адміністративні послуги Міністерства внутрішніх справ України

http://odk.mvs.gov.ua/

За даним посиланням наявна можливість замовити довідку про несудимість.

 

Портал електронних послуг Державної служби України з надзвичайних ситуацій   

https://e-services.dsns.gov.ua/

Реєстрація декларацій відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки (неохідно мати електронно-цифровий підпис)

 

Національний банк України  BankID

https://id.bank.gov.ua/

Загальна інформація щодо можливих способів електронної ідентифікації громадян через українські банки для надання адміністративних послуг через Інтернет.

 

Електронні адміністративні послуги у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень,

https://kap.minjust.gov.ua/services

За цим посиланням можна:

- отримати інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;

- перевірити документ, виданий державним реєстратором за допомогою Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;

- отримати інформацію про стан розгляду заяви, що була подана державному реєстратору у паперовому вигляді;

- попередньо подати заяву про державну реєстрацію. адміністративних послуг через Інтернет.

 

Електронні адміністративні послуги у сфері діяльності Державної архітектурно-будівельної інспекціі

https://e-dabi.gov.ua

Подання повідомлення про початок виконання підготовчих робіт

Декларація про готовність до експлуатації об’єкта, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта

Повідомлення про зміну даних у повідомленні про початок виконання підготовчих робіт

Повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорту

Внесення змін до декларації про готовність до експлуатації об’єкта, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта

Внесення змін до декларації про готовність до експлуатації самочинно збудованого об’єкта, на яке визнано право власності за рішенням суду

Повідомлення про зміну даних у повідомленні про початок будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорту

Декларація про готовність до експлуатації самочинно збудованого об’єкта, на яке визнано право власності за рішенням суду

 

Електронні сервіси Державного земельного кадастру 

https://e.land.gov.ua/services

За даним посиланням наявна можливість:

Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку

Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою

Видача витягу з технічної документації про нормативно-грошову оцінку земельної ділянки

Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями

До відома! 

При замовленні витягу з Державного земельного кадастру через електронний сервіс в графі "прізвище, ім'я, по батькові заявника" необхідно зазначати осіб, які звертаються за отриманням витягу. Згідно з пп. 175, 176, 177 «Порядку ведення Державного земельного кадастру», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 року № 1051, витяг з Державного земельного кадастру видається фізичній або юридичній особі за умови їх ідентифікації Для підвищення комфорту та зручності громадян та з метою вдосконалення програмного забезпечення Державного земельного кадастру впроваджена функціональна можливість державної реєстрації земельної ділянки з подачею заяви через особистий електронний кабінет сертифікованими інженерами-землевпорядниками.

Сертифікований інженер-землевпорядник, зареєструвавшись в особистому електронному кабінеті, може скористатись даним видом послуги в будь-який зручний для них час, без черг та обмежень.

Забрати вже виготовлений витяг можна у обраному ЦНАПі.

Увага!  Даним функціоналом  неможливо  скористатися у разі внесення відомостей в Державний земельний кадастр про земельні ділянки, утворені шляхом поділу або об’єднання, а також для земельних ділянок, що вносяться на підставі існуючого державного акта або договору оренди без кадастрового номеру.

При зверненні в ЦНАП за отриманням витягу заявник повинен пред'явити паспорт або інший документ, що засвідчує особу. При вказівці в цій графі інших осіб (нотаріус, власник земельної ділянки і т.д.) необхідно додатково пред'явити документи, що засвідчують повноваження діяти від імені цієї особи, а в разі померлого власника отримання такого витягу неможливо.

 

Послуги державної міграційної служби

https://dmsu.gov.ua/services/online.html

Сервіс дозволяє записатися до електронної черги на оформлення біометричних документів – у понад 300 підрозділах міграційної служби.