Інформація про діяльність Центру надання адміністративних послуг Авдіївської міської ради у 2018 році

Впродовж 2018 року Центр надання адміністративних послуг Авдіївської міської ради (далі - Центр) продовжував працювати над реалізацією державної концепції реформування сфери адміністративних послуг, вдосконалюючи свою  роботу.

Співробітники Центру поставили за мету надавати більшу кількість якісних адміністративних послуг у найкоротший термін, впроваджувати нові адміністративні послуги, працювати над спрощенням та зручністю їх надання.

Одними з пріоритетних напрямків у звітному році для Центру було надати   громадянам  можливість оформлювати паспорти громадянина України у вигляді ID  картки та  паспорти для виїзду за кордон безпосередньо в місті Авдіївка. І цей напрямок був вдало реалізований. Починаючи з квітня 2018 року, за цими послугами до Центру звернулось 3750 громадян, при цьому, на оформлення паспортів було прийнято 1443 комплекти документів, 1043 громадянина отримали паспорти, 61 од. оформлених паспортів заявниками з невідомих підстав не отримано, 4 комплекти документів відкликано заявниками.

Попит на ці послуги дуже великий, але спроможність Центру обмежується технічними проблемами роботи станції, фізичними можливостями роботи Центру (в наявності тільки одна робоча станція на два працівника, які можуть приймати лише до 14 заявників на день).

У зв’язку з тим, що територіальний підрозділ ДМСУ у м.Авдіївка досі не виконує свої обов’язки в частині прийому та оформлення паспортів, листом головного управління ДМСУ у Донецькій області Центр надання адміністративних послуг Авдіївської міської ради було закріплено за Костянтинівським МВ ГУДМС.

За попередньою домовленістю з Костянтинівським тер.підрозділом та на виконання діючого законодавства адміністраторам Центру щовівторка та щочетверга необхідно направляти конфіденційні документи до органу ДМС та отримувати результати (оформлені паспорти або відмови).

Для виконання поставленого завдання керівництво ВЦА м.Авдіївка вишукує можливість знаходження автотранспорту для поїздок співробітників Центру та тер.підрозділу м. Авдіївка до міста Костянтинівки, що іноді буває вкрай складно.

Таким чином, ВЦА м.Авдіївка проводить ряд заходів щодо надання адміністративних послуг ДМС через Центр.

Також у громадян з’явилась можливість отримувати послуги Держпродспоживслужби. Поступово збільшуються послуги у сфері Міністерства юстиції (у сфері державної реєстрації громадських формувань) та на меті впровадити у 2019 році інші послуги, які користуються попитом у населення.

Протягом 2018 року взагалі до Центру звернулось 15477 заявників, надано 8531 адміністративну послугу, що на 10%  більше ніж  в 2017 році (2017 рік – 7742)

Різниця по зверненням до Центру за 2017 та 2018 роки складає 4561особа, це значна цифра, яка свідчить про тенденцію збільшення кількості звернень до Центру та його популярності, а попит на адміністративні послуги в Центрі розподілився наступним чином:

- муніципальні послуги (органи місцевого самоврядування)– 77,7 %.

- послуги державних органів виконавчої влади –   22,3 %,

Із загальної кількості зареєстрованих звернень адміністративні послуги  відносять до сфери:

Сфера надання адміністративної послуги
2017 рік од.
2018 рік од.
Показник результативності
Земельні відносини (питання органів місцевого самоврядування)
11
33
+ 22
Комунальна власність
84
113
+ 29
Торгівля
15
43
+ 28
Облік та розподіл житла
30
25
- 5
Архітектура
31
31
0
Благоустрій
23
18
- 05
Реєстрація декларацій про початок/готовність об’єкта до експлуатації  (питання Державної архітектурно-будівельної інспекції)
49
5
- 44
Реєстрація декларацій відповідності вимогам пожежної безпеки
1
2
+ 1
Земельні питання (територіальний підрозділ Держгеокадастру України)
187
429
+ 242
Реєстрація/знаття з реєстрації місця проживання фізичних осіб
494
577
+ 83
Державна реєстрація юр.осіб, фіз.осіб - підприємців (зміни, припинення)
358
563
+ 205
Державна реєстрація нерухомого майна
168
183
+ 15
Оформлення та видача довідок
6001
5379
- 622
Державна реєстрація створення громадського об’єднання
1
7
+ 6
Послуги Державної міграційної служби України *
-
1108
+ 1108
Інші послуги (надання інформації з держ.реєстрів України) через адміністраторів Центру
289
15/161
- 113
 

*:Послуги надаються з 20 квітня 2018 року.

Для підвищення якості надання адміністративних послуг з адміністраторами Центру проводяться методично - навчальні наради щодо ознайомлення їх з законодавством у відповідних сферах.

Адміністратори Центру приділяють належну увагу підвищенню своєї  кваліфікації як шляхом самоосвіти, так і шляхом участі у нарадах та семінарах з питань надання адміністративних послуг, постійно працюють над удосконаленням своєї роботи, забезпечують комфортне перебування відвідувачів у Центрі та високу якість обслуговування.  Протягом звітного періоду представники Центру приймали участь  у семінарах, тренінгах та інших заходах, які проводилися різними установами (Облдержадміністрацією, Головним територіальним управлінням юстиції у Донецькій області, Головним управлінням Державної міграційної служби в Донецькій області та інші). Отримані знання підвищать рівень ефективності, а головне — якості надання адміністративних послуг, сприятимуть формуванню позитивного іміджу Центру надання адміністративних послуг Авдіїської міської ради та підвищенню рівня довіри громадян до дій представників влади. Центр також радо ділиться досвідом з колегами із області та за її межами

Режим роботи Центру зорієнтований виключно на потреби суб’єкта звернення. Це - п`ять  днів на тиждень, з 9 до 17 години, без обідньої перерви.  По четвергах - прийом суб’єктів звернень проводиться до 20.00 години.

Загальна кількість відвідувачів Центру у порівнянні з 2017 роком збільшилася на 50-70 відвідувачів на день і складає 100 -130 осіб.

Для покращення організації та якості надання адміністративних послуг у місті Центр намагається залучати позабюджетні кошти шляхом активної співпраці з міжнародними інвесторами. Для скорочення часу прийому громадян з питань реєстрації місця проживання, як новацію, у Центрі запроваджено Автоматизовану систему формування та ведення реєстру територіальної громади в електронному вигляді, що в рази спрощує процес реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання громадян міста, значно зменшує час на обслуговування відвідувачів, дає можливість звільнити заявників від заповнення необхідних бланків та формулярів. Програма ЦНАП – SQS зробила напрямок реєстрації місця проживання повністю автоматизованим та оптимізованим, як для заявників та працівників Центру. На придбання програмного забезпечення «ЦНАП-SQS» було залучено кошти Представництва управління Верховного комісара ООН у справах біженців в Україні.

Також, в рамках партнерства 2018 року між військово-цивільною адміністрацією міста Авдіївка Донецької області і міжнародними організаціями IDLO та USAID Україна проводилась робота з реалізації двосторонніх угод, а саме оцінка рівня надання адміністративних послуг, розробка рекомендацій та пошук шляхів підвищення якості надання зазначених послуг, тренінги для керівника та працівників Центру.

Головними завданням спільних проектів є:

- підвищення ефективності організації;

- застосування механізмів аналізу задоволення потреб громадян для покращення якості надання послуг;

- застосування принципів надання державних послуг та забезпечення їх якості;

- встановлення виключного пріоритету права при встановленні порядку надання адміністративних послуг;

- застосування передового європейського досвіду з надання державних послуг;

- впровадження програмного забезпечення як одного з чинників підвищення якості надання адміністративних послуг.

В приміщенні Центру бажаючі можуть отримати необхідну інформацію, скориставшись інформаційними стендами або безпосередньо від адміністраторів. Для зручності громадян в Центрі встановлено термінал для приймання платежів за надання платних адміністративних послуг та інших банківських платежів. Також відвідувачі мають змогу скористатися вільним WI-FI та виділеним робочим місцем, обладнаним комп’ютером з довідково-інформаційними системами та виходом у мережу Інтернет, де заявники мають можливість самостійно шукати інформацію про адміністративні послуги, заповнювати відповідні бланки та заяви.

Слід зазначити, що в Центрі надання адміністративних послуг Авдіївської міської ради здійснюється додатковий сервіс - це запис до черги на майбутній час, який можна здійснити при особистому звернені до адміністратора на рецепції, електронним листом або за телефоном.

Продовжується спільна робота ВЦА м.Авдіївка з регіональним сервісним центром МВС в Донецькій області щодо надання в місті Авдіївка адміністративних послуг МВС, а саме:

- реєстрація та перереєстрація транспортних засобів;

- заміна посвідчення водія;

- видача міжнародного посвідчення водія;

- прийом запитів на отримання довідок про відсутність судимостей.

Послуги надаються пересувним мобільним сервісним центром МВС, який оснащено сучасним обладнанням. Спеціалісти сервісного центру  виїжджають до міста  за графіком та обслуговують громадян  за попередньо складеним співробітниками ЦНАП списком. Підготовча робота та безпосередньо прийом зацікавлених осіб здійснюється в Центрі надання адміністративних послуг Авдіївської міської ради. Так за консультацією та безпосередньо за отриманням даних послуг за 2018 рік звернулося біля 300 осіб.

На сторінці Центру надання адміністративних послуг офіційного веб-сайту військово-цивільної адміністрації міста Авдіївка Донецької області http://avdvca.gov.ua можна ознайомитись з інформацією щодо отримання адміністративних послуг та функціонування Центру.

Також у суб’єктів звернення у 2018 році з’явилася можливість отримувати послуги в електронному вигляді за допомогою  електронних сервісів:

  • Державного земельного кадастру (отримання витягу з ДЗК, державна реєстрація земельної ділянки, оформлення та видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки);
  • Електронні сервіси Міністерства юстиції України  (Отримання документів з державних реєстрів Міністерства юстиції України в режимі on-line, Реєстраційні дії у державних реєстрах України в електронному вигляді, Пошук інформації у державних реєстрах України)

Повну інформацію з електронних сервісів можливо отримати на сторінці Центру.

Відвідувачі мають можливість оцінити роботу  Центру за допомогою Журналу відгуків та пропозицій, а також  скриньки «Моніторингу якості надання адміністративних послуг», що знаходяться в зоні прийому громадян.

Таким чином ведеться постійний моніторинг громадської думки з оцінки якості надання адміністративних послуг. За результатом моніторингу близько 90% відвідувачів задоволені роботою Центру.

У подальшому серед основних завдань Центру є підвищення якості послуг, що надаються через ЦНАП, скорочення строків їх надання,  впровадження нових інформаційних технологій для спрощення процедури надання адміністративних послуг.

 

Начальник відділу, адміністратор відділу
з надання адміністративних послуг ВЦА
м.Авдіївка, керівник Центру                                                          І.Молчанова

 

Звіт про роботу Центру надання адміністративних послуг Авдіївської міської ради за 2017 рік

Звіт про роботу Центру надання адміністративних послуг Авдіївської міської ради за 2016 рік