Звіт про роботу Центру надання адміністративних послуг Авдіївської міської ради за 2019 рік

Центр надання адміністративних послуг Авдіївської міської ради (далі – Центр) утворено рішенням міської ради 25 грудня 2013 року.

Основними завданнями центру є: створення максимально комфортних та сприятливих умов та впровадження зручного графіку прийому мешканців міста, скорочення і спрощення процедур отримання необхідних документів, унеможливлення будь-яких корупційних дій з боку посадових осіб, відповідальних за підготовку документів дозвільного характеру та результатів надання адміністративних послуг.

Діяльність Центру здійснюється за принципами:

  • прозорості, відкритості та послідовності дій при наданні адміністративних послуг;
  • орієнтації на суб'єкта звернення - забезпечення ефективної взаємодії із суб'єктом звернення;
  •  інформованості - забезпечення суб'єктів звернення вичерпною інформацією щодо адміністративних послуг;
  • зворотного зв'язку - встановлення зворотного зв'язку із суб'єктом звернення;
  • організаційної єдності - взаємодія адміністраторів ЦНАП з суб'єктами надання адміністративних послуг.

Метою роботи Центру є надання якісних адміністративних послуг суб'єктам звернень.

Звернувшись до Центру, підприємці та громадяни мають змогу:

- отримати консультації спеціалістів;

- визначитись із переліком необхідних документів для отримання документів дозвільного характеру чи адміністративних послуг;

- отримати адміністративні послуги, а також оформити документи дозвільного характеру, необхідні для започаткування та ведення підприємницької діяльності.

Розпорядчими документами ВЦА м.Авдіївка Донецької області (зі змінами) затверджено перелік адміністративних послуг, що надаються через Центр.

На виконання вимог розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг» (зі змінами) через Центр здійснюється надання послуг, віднесених до компетенції Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції в Донецькій області, Управління Держгеокадастру в Донецькій області, Головного управління юстиції в Донецькій області, Державної міграційної служби України та ін.

На даний час у Центрі можливо отримати 161 адміністративну послугу (це на 8 послуг більше у порівнянні з 2018 роком), які надаються через адміністраторів центру.

Загальна кількість звернень за звітний період до Центру становить більше 20000 звернень: реєстрація документів, їх отримання, консультації уповноважених представників суб’єктів надання адміністративних послуг, в т.ч. виконавчих органів місцевого самоврядування. У порівнянні з 2018 роком кількість відвідувачів зросла на 32 %.

Середня кількість відвідувачів центру складає 80-100 відвідувачів на день. Упродовж 2019 року до адміністраторів Центру надійшло та зареєстровано 20324 звернень щодо отримання адміністративних послуг (на 30 % більше в порівнянні з 2018 роком), в т.ч. документів дозвільного характеру.

За аналізований період видано 13148 оформлених результатів та зареєстрованих декларацій, в т.ч. 146 відмов у наданні адміністративних послуг та реєстрації декларацій.

Найбільша кількість звернень за звітний період надійшла щодо отримання адміністративних послуг, віднесених до компетенції органів місцевого самоврядування (57%), Державної міграційної служби України (24%), Головного управління Держгеокадастру у Донецькій області (13 %).

У 2019 році видача оформлених результатів щодо отримання послуг, віднесених до компетенції управління Держгеокадастру у Донецькій області, які були замовлені через Інтернет, здійснюється адміністраторами ЦНАП. Кількість таких звернень складає 411.

Із загальної кількості зареєстрованих звернень у 2019 році адміністративні послуги  надавались:

Сфера надання адміністративної послуги
2018 рік од.
2019 рік од.
Показник результативності
Земельні відносини
(питання органів місцевого самоврядування)
33
37
+ 4
Комунальна власність
113
114
+ 1
Торгівля
43
27
-16
Облік та розподіл житла
25
37
+ 12
Архітектура
31
50
+ 19
Благоустрій
18
34
+ 16
Реєстрація декларацій про готовність об’єкта до експлуатації  (питання Державної архітектурно-будівельної інспекції)
5
16
+ 11
Реєстрація декларацій відповідності вимогам пожежної безпеки
2
0
-2
Земельні питання
(територіальний підрозділ Держгеокадастру України)
429
812
+ 383
Реєстрація/знаття з реєстрації місця проживання фізичних осіб
577
918
+ 341
Державна реєстрація юр.осіб, фіз.осіб - підприємців (зміни, припинення)
563
565
+ 2
Державна реєстрація нерухомого майна
183
317
+ 116
Оформлення та видача довідок
5379
7845
- 2466
Державна реєстрація (зміни) громадського об’єднання
7
10
+ 3
Послуги Державної міграційної служби України
1108
2277
+ 1169
Інші послуги
15
89
+ 74
Надання інформації з держ.реєстрів України через адміністраторів Центру
161
306
+ 145
 

За консультаціями до Центру звернулось особисто 6907 суб’єктів, також консультації надавались і в телефонному режимі та електронною поштою (516 звернень). Найчастіше консультування ведеться з питань реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання, з питань оформлення паспорту громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм, оформлення паспорту громадянина України з безконтактним електронним носієм у формі ID-картки, видача довідки про склад сім'ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб.

В роботі адміністраторів центру забезпечується автоматизований процес прийому документів за допомогою програми «ЦНАП – SQS », що забезпечує:

- впорядкування роботи з документами, прискорення їх пошуку та виключення втрат документів;

- покращення стану виконавської дисципліни;

- створення єдиного інформаційного простору збору, накопичення, аналізу всіх видів інформації;

- підвищення ефективності роботи працівників шляхом зменшення кількості однотипних рутинних операцій та зосередження уваги на підвищенні якості обслуговування замовників;

- оперативний моніторинг та контроль за будь-якою діяльністю, пов'язаною з наданням відповідних адміністративних послуг.

Адміністратори здійснюють посилений контроль за термінами оформлення суб’єктами надання адміністративних послуг оформлених результатів.

З метою створення сприятливих умов для громадян та суб’єктів господарювання розроблений та затверджений гнучкий графік роботи Центру, який сформовано таким чином, щоб працюючі замовники могли скористатися у зручний для себе час послугами центру (по четвергах - прийом суб’єктів звернень проводиться до 20.00 години).

Ще одним кроком до підвищення якості обслуговування суб’єктів звернень є можливість самостійно обирати зручний спосіб повідомлення про результат розгляду документів (телефоном, ел.поштою, ін.засобами телекомунікаційного зв’язку) та спосіб отримання готового результату (особисто, поштою).

У 2019 році для приймання платежів за надання платних адміністративних послуг в ЦНАП крім терміналу самообслуговування, додатково, встановлено платіжний термінал публічного акціонерного товариства «Державний ощадний банк України», який дозволяє здійснювати безготівкові платежі для отримання всіх платних адміністративних послуг картками платіжних систем VISA та Mastercard.

Для покращення поінформованості громадян та суб’єктів господарювання в приміщенні центру розміщено стенди з інформацією щодо переліку дозволів, адміністративних послуг та всіх необхідних документів для їх отримання, розроблені інформаційні та технологічні картки, на офіційному сайті військово-цивільної адміністрації м.Авдіївка Донецької області на сторінці  «Центр надання адміністративних послуг» http://avdvca.gov.ua постійно висвітлюється та оновлюється інформація щодо порядку отримання адміністративних послуг та документів дозвільного характеру.

Громадяни також мають можливість отримати адміністративні послуги за допомогою он-лайн сервісів. На сторінці Центру розміщено посилання на такі сервіси.

Продовжується спільна робота ВЦА м.Авдіївка з регіональним сервісним центром МВС в Донецькій області щодо надання в місті Авдіївка адміністративних послуг МВС. Послуги надаються пересувним мобільним сервісним центром МВС. Спеціалісти сервісного центру  виїжджають до міста  за графіком та обслуговують громадян  за попереднім запитом ВЦА м.Авдіївка на підставі складеного співробітниками ЦНАП списку зацікавлених осіб. За консультацією та безпосередньо за отриманням даних послуг за 2019 рік звернулось біля 300 осіб.

Висловити свою думку щодо якості наданих адміністративних послуг громадяни мають можливість за допомогою скриньки для висловлення зауважень та пропозицій щодо роботи ЦНАП.

В рамках проведення вдосконалення системи управління якістю, згідно з вимогами міжнародного стандарту, було проведено інвентаризацію адміністративних послуг, які надаються структурними підрозділами військово-цивільної адміністрації м.Авдіївка Донецької області. За результатами проведеної інвентаризації до переліку послуг, які надаються через Центр було включено додаткові послуги органів місцевого самоврядування та скасовані послуги, що не відповідають діючому законодавству.

Представники Центру постійно приймають участь у заходах, до яких залучені представники міністерств та центральних органів виконавчої влади, керівники Центрів з усіх міст України, метою яких є обмін досвідом та кращими практиками організації надання адміністративних послуг. У подальшому серед основних завдань роботи центру є збільшення переліку більш затребуваних адміністративних послуг, які надаються через Центр, підвищення якості надання таких послуг, скорочення строків їх надання, впровадження нових інформаційних технологій для спрощення процедури надання адміністративних послуг.

 

Начальник відділу, адміністратор відділу
з надання адміністративних послуг ВЦА
м.Авдіївка, керівник Центру                                                          І.Молчанова

 

- Інформація про діяльність Центру надання адміністративних послуг Авдіївської міської ради у 2018 році