Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за перше півріччя 2019 року у військово-цивільній адміністрації міста Авдіївка Донецької області

Інформаційно-аналітична довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян за перше півріччя  2019 року

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» №393/96ВР від 2 жовтня 1996 року (із змінами), Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» військово-цивільна адміністрація міста Авдіївка Донецької області, на фоні складної суспільно-політичної ситуації, зумовленої тривалими бойовими діями, продовжує свою роботу, направлену на вирішення проблемних питань, з якими звертаються громадяни.

Військово-цивільна адміністрація міста Авдіївка Донецької області (далі – ВЦА м.Авдіївка) протягом першого півріччя 2019 року продовжила свою роботу з виконання нормативно-правових та розпорядчих документів, щодо додержання законодавства по роботі зі зверненнями громадян, впровадженню заходів до забезпечення реалізації громадянами міста конституційного права на звернення.

Аналітично-статистичний огляд звернень

Протягом першого півріччя 2019 року від громадян до ВЦА м.Авдіївка надійшло 414 звернень найбільшу частку яких становлять питання  житлової політики, комунального господарства, транспорту і зв’язку та соціального захисту населення. У зверненнях  зазначені 484 питання, більшість з яких питання житлової політики – 234 (48,3%), комунального господарства – 118 (24,4%), транспорту і зв’язку – 24 (5,0%), соціального  захисту населення – 32 (6,6%).

Посадові особи ВЦА м.Авдіївка здебільшого спрямовують свою роботу на вирішення питань безпосередньо під час звернення громадян для уникнення в подальшій роботі повторних звернень або звернень, які вирішуються частково. Постійно на інформаційних стендах та на офіційному веб-сайті ВЦА м.Авдіївка оновлюється інформація щодо графіків прийому керівництва ВЦА м.Авдіївка та оголошень про виїзні прийоми керівника або його заступників.

На всі звернення,  посадові особи ВЦА м.Авдіївка надають консультації, роз'яснення щодо норм законодавства, порядку вирішення порушених питань та необхідні довідкові відомості.

Основними питаннями житлової політики – є питання складання акту про руйнування будинків або квартир внаслідок бойових дій, а також відновлення будинків мешканців міста (встановлення вікон), які постраждали внаслідок бойових дій

У сфері житлово-комунального господарства проблемними питаннями залишаються перерахунок боргу за комунальні послуги, зокрема за електропостачання, водопостачання та газопостачання. Люди звертаються з вирішенням даного питання як до керівництва ВЦА м.Авдіївка, так і на Урядову «гарячу лінію», у встановлений Законом України «Про зверненням громадян» термін звернення пересилаються за належністю до підприємств, в компетенцію яких входить вирішення даних питань. Проблемним питанням також стало питання відновлення роботи ліфтів у будинках, в яких велика кількість боржників за комунальні послуги. Також велика частка звернень надходить з питань щодо надання безоплатних дров для опалення будинку, які надаються відповідно до розпорядження керівника ВЦА м.Авдіївка від 15.09.2017 №555 «Щодо надання допомоги шляхом виділення дров пільговим категоріям населення, що мають пічне опалення, та вивіз сміття після руйнувань внаслідок обстрілів».

Стосовно питань транспорту – основними були організація додаткових рейсів міських маршрутів та пільговий проїзд.

Серед звернень соціальної проблематики найбільшу частку становлять питання нарахування та призначення субсидій або соціальних виплат.

На особистому прийомі мешканці міста зверталися з різних питань, основними були: відновлення будинків мешканців міста (встановлення вікон), які постраждали внаслідок бойових дій, відновлення роботи ліфту.

За звітній період на «Гарячу лінію» та на «Телефон довіри» звернень не надходило.

Інформація про стан роботи із зверненнями громадян розміщується на офіційному веб-сайті ВЦА та постійно оновлюється.

Загальна характеристика звернень на Урядову «гарячу лінію», Урядовий контактний центр

За перше півріччя 2019 року на Урядову «гарячу лінію» надійшло та зареєстровано 41 звернення.

Більшість питань була спрямована щодо нарахувань та призначень субсидій та соціальних виплат, а також з приводу перерахунку боргу  за комунальні послуги.

Станом на 02.07.2019  на розгляді залишилось 2 звернення.

 

Начальник загального відділу
військово-цивільної адміністрації
міста Авдіївка Донецької області                                          О. Гонтар