24 липня 2017 року
За період з 17.07.2017 по 21.07.2017 до загального фонду міського бюджету надійшло доходів у сумі 4065,1 тис.грн., у т.ч. податку на доходи фізичних осіб – 1257,6 тис.грн., акцизного податку – 20,7 тис.грн., місцевих податків та зборів – 294,1 тис.грн., адміністративних штрафів, зборів та платежів – 3,5 тис.грн., надходження за договорами особистого строкового сервітуту – 0,7 тис.грн., субвенції з обласного бюджету на компенсацію за надання пільг на оплату житлово – комунальних послуг інвалідам по зору – 1,4 тис.грн., трансфертів з державного бюджету – 2487,1 тис.грн., з них:
- субвенція на виплату допомоги сім`ям з дітьми, малозабезпеченим сім`ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам, тимчасової державної допомоги дітям та допомоги по догляду за інвалідами I чи II групи внаслідок психічного розладу – 50,8 тис.грн.;
- медична субвенція – 2436,3 тис. грн.
Профінансовано за період з 17.07.2017 по 21.07.2017 за рахунок:
1. Загального фонду міського бюджету видатків на суму 623,6 тис.грн., а саме:
- по захищеним видаткам – 158,2 тис.грн., у тому числі оплата праці з нарахуваннями – 7,9 тис.грн., оплата енергоносіїв – 18,9 тис.грн., продукти харчування – 21,4 тис.грн., медикаменти – 12,3 тис.грн., заходи щодо оздоровлення дітей та учнівської молоді - 40,0 тис.грн., надання допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової допомоги дітям та допомоги по догляду за інвалідами I чи II групи внаслідок психічного розладу – 50,8 тис.грн., компенсація за надання пільг на оплату житлово – комунальних послуг інвалідам по зору– 1,4 тис.грн., виплати населенню відповідно до міської Програми «Турбота» – 5,5 тис.грн.;
- поховання безрідних громадян – 6,4 тис.грн.;
- фінансова підтримка КП «АТТУ» - 71,2 тис.грн. (заробітна плата з нарахуваннями, пільгові пенсії, придбання палива);
- КП «СЕЗ» - 137,6 тис.грн. (послуги спеціалізованої та неспеціалізованої техніки, утримання доріг (придбання асфальту, бітуму);
- інші видатки – 250,2 тис.грн. (будівельні матеріали, заправка картриджів, оплата послуг охорони, інтернету, експлуатаційні витрати, придбання запасних частин для автомобілів, поточний ремонт покрівлі в ЗОШ № 5, витрати на відрядження та інше).
2. Спеціального фонду (бюджет розвитку) – 729,4 тис.грн., а саме:
- КП «СЕЗ» – 168,0 тис.грн. (оплата капітальний ремонту та технічного нагляду покрівлі житлового будинку по вул. Гагаріна 11);
- відділ освіти військово-цивільної адіміністрації м.Авдіївка – 541,8 тис.грн. (капітальний ремонт системи опалення в ЗОШ № 5);
- управління з розвитку міського господарства військово-цивільної адіміністрації м.Авдіївка – 19,6 тис.грн. (розробка проектно-кошторисної документації по реконструкції будівлі УСЗН).
Фінансове управління
військово-цивільної адміністрації
міста Авдіївка Донецької області