Основним пріоритетом служби є підтримка зворотного зв’язку з платниками податків, запровадження постійного діалогу з бізнесом та оперативне надання потрібної та перевіреної інформації.

Для інформаційної підтримки платників з питань сплати податків з початку введення воєнного стану працюють «гарячі лінії» Головного управління ДПС у Донецькій області, за допомогою яких щоденно надаються роз'яснення з питань сплати платежів, повернення помилково сплачених коштів, реєстрації та обліку РРО/ПРРО, питання блокування податкових накладних, тощо. 

Так, у лютому поточного року податківцями надано відповіді на 5,7 тис. звернень фізичних і юридичних осіб у телефонному режимі та 8 звернень у мессенджерах соціальних мереж ГУ ДПС у Донецькій області. 

Вже з початку року надано відповідей на 10,1 тис. звернень фізичних та юридичних осіб у телефонному режимі та 14 звернень у мессенджерах соціальних мереж ГУ ДПС у Донецькій області. 

Нагадуємо, ознайомитися з контактами та телефонами «гарячих ліній» податкової служби Донеччини можна за наступним посиланням: https://dn.tax.gov.ua/.../000/744/873569/67bef3e2475a5.png

Незважаючи на складні умови воєнного стану, податковою службою Донеччини запроваджено постійний діалог з бізнесом для вирішення конкретних проблем платників податків.

Корисні посилання:
- комунікаційна платформа Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
- контакти та «гарячі лінії» ГУ ДПС у Донецькій області https://dn.tax.gov.ua/kontakti/
- підписатися на наш фейсбук https://www.facebook.com/tax.donetsk/
- чат-бот ДПС «StopViolationBot» t.me/StopOverpriceBot; 
- мобільний застосунок «Моя податкова»: 
- Android https://play.google.com/store/apps/details?id=my.tax.gov.ua,  
- iOS https://t1p.de/lgu5a