Шановні платники! Фахівці Головного управління ДПС у Донецькій області продовжують допомагати суб’єктам господарювання і громадянам в режимі онлайн розібратися з особливостями оподаткування в сучасних умовах. 


Зв’язок з платниками податків є важливим елементом ефективного функціонування будь-якої податкової системи. Це також дає можливість отримати зворотний зв’язок від платників, що дозволяє вчасно реагувати на проблеми, які виникають, та разом знаходити ефективні рішення. 

Так, у травні поточного року податківцями надано відповіді на 5207 звернень фізичних і юридичних осіб у телефонному режимі. 


Вже з початку року надано відповідей понад на 25 тис. звернень фізичних та юридичних осіб у телефонному режимі та 19 звернень у мессенджерах соціальних мереж ГУ ДПС у Донецькій області.

Найчастіше платники зверталися з питань реквізитів для сплати податків і зборів, повернення помилково сплачених коштів, реєстрації та обліку РРО/ПРРО, податкової знижки, питання блокування податкових накладних, тощо. 

Нагадуємо, ознайомитися з контактами та телефонами «гарячих ліній» податкової служби Донеччини можна за наступним посиланням: https://dn.tax.gov.ua/data/material/000/744/873569/67bef3e2475a5.png

Незважаючи на складні умови воєнного стану, податковою службою Донеччини запроваджено постійний діалог з бізнесом для вирішення конкретних проблем платників податків, підвищення довіри платників до Служби.

Корисні посилання:
-    комунікаційна платформа Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
-    контакти та «гарячі лінії» ГУ ДПС у Донецькій області https://dn.tax.gov.ua/kontakti/
-    підписатися на наш фейсбук https://www.facebook.com/tax.donetsk/
-    чат-бот ДПС «StopViolationBot» t.me/StopOverpriceBot; 
-    мобільний застосунок «Моя податкова»:  
-    Android https://play.google.com/store/apps/details?id=my.tax.gov.ua,  
-    iOS https://t1p.de/lgu5a