27 березня 2017 року
За період з 20.03.2017 по 24.03.2017 до загального фонду міського бюджету надійшло доходів у сумі 1400,4 тис.грн., у т.ч. податку на доходи фізичних осіб – 1103,3 тис.грн., акцизного податку – 16,5 тис.грн., місцевих податків та зборів – 51,3 тис.грн., адміністративних штрафів, зборів та платежів – 2,6 тис.грн., інших надходжень – 14,4 тис.грн., трансфертів з державного бюджету –– 212,3 тис.грн., з них:
- субвенція на виплату допомоги сім`ям з дітьми, малозабезпеченим сім`ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам, тимчасової державної допомоги дітям та допомоги по догляду за інвалідами I чи II групи внаслідок психічного розладу – 119,6 тис.грн.;
- субвенція на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату житлово-комунальних послуг – 92,7 тис.грн.
Профінансовано за період з 20.03.2017 по 24.03.2017:
1. Із загального фонду міського бюджету видатків на суму 900,6 тис.грн., а саме:
- по захищеним видаткам – 562,1 тис.грн., у тому числі заробітна плата з нарахуваннями – 8,7 тис.грн., медикаменти – 2,6 тис.грн., продукти харчування учнів 1-4 класів та пільгових категорій - 41,4 тис.грн., оплата енергоносіїв – 281,0 тис.грн., надання допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової допомоги дітям – 119,6 тис.грн., пільги та житлові субсидії населенню на оплату ЖКП – 92,7 тис.грн., виплати населенню відповідно до міської Програми «Турбота» – 16,1 тис.грн.;
- інші видатки – 47,6 тис.грн. (придбання автозапчастин та бензину, послуги друку, оплата Інтернету, послуг охорони, поточного ремонту автомобілю, добові);
- благоустрій міста – 290,9 тис.грн (КП «СЕЗ» - заробітна плата працівникам благоустрою, оплата зовнішнього освітлення);
2. Із спеціального фонду (бюджет розвитку) - КП «СЕЗ» проектні роботи по капремонту плит огорожі лоджій житлових будинків по кв-лу Ювійлейний, 1 та 9 кв-лу, 20; капремонту плит перекриття житлового будинку по вул. Рубінова, 6 – 19,8 тис.грн.
Фінансове управління
військово-цивільної адміністрації
міста Авдіївка Донецької області