• Головна
  • Новини
  • Адміністрація
    • Керівництво
    • Структура
    • Виконання норм ЗУ "Про очищення влади"
    • Кадрові питання
    • Електронна приймальня
    • Телефонний довідник
  • Поточна діяльність
    • Центр надання адміністративних послуг Авдіївської міської ради
      • До відома суб’єктів звернення
    • Доступ до публічної інформації
    • Звернення громадян
    • Електронні петиції
    • Регуляторна політика
    • Архівний відділ
    • Юридичний радник
    • Уповноважений орган містобудування та архітектури
    • Протидія корупції
  • Авдіївка
    • Соціальний захист
    • Інформаційний ветеранський простір
    • ВІРТУАЛЬНА АЛЕЯ СЛАВИ ПОЛЕГЛИХ ЗАХИСНИКІВ
    • Територіальний центр
    • Соціальні послуги
    • Освіта
    • Культура
    • Сім'я, молодь та спорт
    • Центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді
    • Енергозбереження
    • «Цивільний захист/безпека життєдіяльності»
    • Економіка та підприємництво
    • Захист прав споживачів
    • Повідомна реєстрація колективних договорів, змін і доповнень до них
  • Контакти
  • Пошук
  • Головна
  • Керівництво
  • Електронна приймальня
  • Новини
  • Медіа
  • Доступ до публічної інформації
  • Економіка та підприємництво
  • Центр надання адміністративних послуг
  • Соціальні послуги
  • Соціальний захист
  • Рада з питань ВПО
  • Інформаційний ветеранський простір
  • Стратегія розвитку Авдіївської міської територіальної громади
  • Захист прав споживачів
  • Архівний відділ
  • Житлово-комунальні питання
  • Енергозбереження
  • Авдіївський міський центр соціальних служб
  • Юридичний радник
  • Уповноважений орган містобудування та архітектури
  • Конкурс з визначення програм, розроблених інститутами громадянського суспільства
  • Протидія корупції
  • Екологія
  • Генеральний план м. Авдіївка з планом зонування та звітом СЕО
  • Тендери та закупівлі
  • «Цивільний захист/безпека життєдіяльності»
  • Оздоровлення та відпочинок дітей
  • Територіальний центр
  • Освіта
  • Охорона здоров'я
  • Культура
  • Мурали
  • Сім'я, молодь та спорт
  • Ветеранам війни та учасникам АТО/ООС
  • Протидія домашньому насильству
  • Повідомна реєстрація колективних договорів, змін і доповнень до них
  • Пошук на сайті

Електронні петиції

Нові правила захисту прав споживачів фінпослуг вступили в силу: що зміниться?

Деталі
Автор: Відділ економіки
Категорія: Захист прав споживачів
Опубліковано: 05 жовтня 2020

 

З 01.09.2020 року запрацювали введені Нацбанком вимоги до розкриття банками вичерпної інформації про послуги та їх повну вартість для клієнтів.
Дані зміни передбачені постановами Правління Національного банку від 28 листопада 2019 року № 141 "Про затвердження Положення про інформаційне забезпечення банками клієнтів щодо банківських та інших фінансових послуг" та від 14 травня 2020 року №62 "Про затвердження змін до Положення про інформаційне забезпечення банками клієнтів щодо банківських та інших фінансових послуг".
Головна зміна - відтепер на сайтах банків і в рекламі повинна з'являтися тільки достовірна, правдива, актуальна і достатня за обсягом інформація про депозити та кредити, їх вартість, умови та ризики. Одним словом, банки не повинні вводити клієнтів в оману. Це дозволить споживачам розуміти умови отримання послуг, порівнювати послуги кількох банків і приймати дійсно виважені фінансові рішення. Національний банк затвердив вимоги до розкриття інформації в кінці минулого року, після того як отримав повноваження на захист прав споживачів.

Читати далі...

Права споживачів: повернення грошей і обмін товару

Деталі
Автор: Відділ економіки
Категорія: Захист прав споживачів
Опубліковано: 22 вересня 2020

 

Які права має споживач при обміні, поверненні та гарантійному ремонті товару? Що робити і куди звертатися, якщо продавець не хоче повертати гроші? Чи можна повернути неякісний товар без чеку за покупку і як відновити квитанцію? Яка продукція не підлягає обміну і поверненню в магазинах й на ринках? Як повернути гроші за товар, куплений в інтернет-магазині? Яка процедура успішного повернення покупки назад у магазин?

Згідно норм Закону «Про захист прав споживачів», кожен українець знає, що у нього є законна можливість протягом 14 днів обміняти або повернути куплений товар, якщо він з якоїсь причини не підходить покупцю. Наприклад, не влаштовує розмір, фасон, колір, форма, габарити або є інші підстави, за якими покупка не може бути використана за призначенням.
Дані правила обміну поширюються на непродовольчий товар належної якості за умови, що він не використовувався і зберіг товарний вигляд, споживчі властивості, пломби та ярлики, а також розрахунковий документ (чек), виданий споживачеві під час покупки (ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»). При цьому спосіб оплати товару не має значення, він може бути придбаний в Інтернеті, магазині або на ринку як за готівку (безготівкові гроші), так і в кредит.

Читати далі...

Щодо наявності книги відгуків та пропозицій у суб’єктів господарювання

Деталі
Автор: Відділ економіки
Категорія: Захист прав споживачів
Опубліковано: 24 лютого 2020

Звертаємо увагу споживачів, що постановою Кабінету Міністрів України від 06.03.2019 № 168 «Про внесення змін до Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів» внесено зміни до Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 15.06.2006 № 833.

Читати далі...

Чи зобов’язані споживачі (покупці) здавати речі при вході у супермаркет?

Деталі
Автор: Відділ економіки
Категорія: Захист прав споживачів
Опубліковано: 24 лютого 2020

Відповідно до п.21 постанови Кабінету Міністрів України від 15.05.2006 №833 «Про затвердження Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів» суб'єкт господарювання зобов'язаний:

  • забезпечити доступ споживачів до торговельних об'єктів без здавання на збереження особистих речей, крім товарів, реалізація яких здійснюється у таких торговельних об'єктах;
  • створити умови для збереження речей споживачів, у разі, коли вхід до торговельного об'єкта з товарами, які реалізуються в таких закладах, заборонено.

Читати далі...

Про права споживача на отримання товару з обмінного фонду

Деталі
Автор: Відділ економіки
Категорія: Захист прав споживачів
Опубліковано: 10 червня 2019

Шановні споживачі!

Ви маєте право під час гарантійного ремонту (обслуговування) побутової техніки отримати з обмінного фонду відповідний товар.

Згідно ч. 9 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів», на письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі. Для цього продавець або виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача) зобов'язані створювати (мати) обмінний фонд товарів. 

Читати далі...

Про захист прав споживачів

Деталі
Автор: Відділ економіки
Категорія: Захист прав споживачів
Опубліковано: 10 червня 2019

Основні права споживачів, а також механізми їх захисту встановлено Законом України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 № 1023-XII. Відповідно до статті  4 цього Закону споживач під час придбання, замовлення або використання продукції на території України має право на: належну якість та безпеку продукції; необхідну, доступну, достовірну та своєчасну інформацію про неї тощо.

Читати далі...

Захист прав споживача при купівлі товару через інтернет-магазин

Деталі
Автор: Відділ економіки
Категорія: Захист прав споживачів
Опубліковано: 20 березня 2019

Інтернет-магазини стають все більш популярними.  Адже сьогодні кожен хоч раз купував товар через інтернет-магазин. Однак товари є часто неякісні та виходять з ладу, або ж мають явні недоліки при отриманні.

Права споживача при купівлі товару через інтернет-магазин регулюються статтею 13 Закону України «Про захист прав споживачів».

Читати далі...

Купуючи технічно складні побутові товари, що підлягають гарантійному ремонту, обов’язково вимагайте чек!

Деталі
Автор: Відділ економіки
Категорія: Захист прав споживачів
Опубліковано: 20 липня 2018

Реалізація технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту, повинна здійснюватися з використанням реєстраторів розрахункових операцій (далі - РРО), а простіше касових апаратів.

Читати далі...

Постанова КМУ "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів"

Деталі
Автор: Відділ економіки
Категорія: Захист прав споживачів
Опубліковано: 12 липня 2018

Кабінет Міністрів України; Постанова від 19.03.1994 № 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів"

Щодо обов’язку продавців видавати розрахункові документи встановленої форми при реалізації побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту

Деталі
Автор: Відділ економіки
Категорія: Захист прав споживачів
Опубліковано: 26 квітня 2018

Згідно з ч.11 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів», у разі виявлення недоліків у товарі, вимоги споживача щодо технічно складних побутових товарів розглядаються після пред’явлення споживачем розрахункового документа, передбаченого Законом України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» та технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.

Звертаємо увагу споживачів на необхідність вимагати від продавця (суб’єкта господарювання) видачі розрахункового документу встановленої форми при купівлі технічно складних побутових товарів.

Читати далі...

Шановні споживачі, звертайте увагу на строк придатності продуктів харчування!

Деталі
Автор: Відділ економіки
Категорія: Захист прав споживачів
Опубліковано: 26 квітня 2018

Для продукції, споживчі властивості якої можуть з часом погіршуватися і становити небезпеку для життя, здоров'я, майна споживачів і навколишнього природного середовища, встановлюється строк придатності, який зазначається на етикетках, упаковці або в інших документах, що додаються до неї при продажу, і який вважається гарантійним строком.

Строк придатності обчислюється починаючи від дати виготовлення, яка також зазначається на етикетці або в інших документах, і визначається або часом, протягом якого товар є придатним для використання, або датою, до настання якої товар є придатним для використання.

Читати далі...

Що робити споживачу, якщо ціни на ціннику і в чекові не співпадають?

Деталі
Автор: Відділ економіки
Категорія: Захист прав споживачів
Опубліковано: 26 квітня 2018

Частиною 1 статті 15 Закону України «Про захист прав споживачів» (далі - Закон) передбачено право споживача на отримання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію, що забезпечує можливість її свідомого і компетентного вибору. Інформація повинна бути надана споживачеві до придбання ним товару чи замовлення роботи (послуги).

Інформація про продукцію, в тому числі, повинна містити дані про ціну (тариф), умови та правила придбання продукції.

Читати далі...

  1. Закон України "Про захист прав споживачів"

Сторінка 1 із 2

  • 1
  • 2
КОНТАКТИ
EMAIL: avd.v@dn.gov.ua
Авдіївська міська військова адміністрація Покровського району Донецької області